27 Oktober

 
Jag känner mig helt slut, trött och seg i kroppen. Fast ändå inte. Det är svårt att förklara, men jag antar att det beror på att jag har jobbat sju dagar i rad nu och har fem arbetsdagar kvar innan jag är ledig igen. Men jag ska inte klaga, cash is king! Vill man ha något får man kämpa för det. Det är mitt nya motto. 

Idag hade jag lång sovmorgon så jag och Jonathan kollade på film och bara passade på att vara med varandra den sista tiden. Nu ses vi inte förrän på fredag eller lördag igen vilket suger apröv... 

Efter jobbet tog jag mig iallafall en springtur i hällande ösregn och sen har jag bara spenderat resten av tiden i soffan med myskläder och godis. Helt okej dag.

Nu blir det sängen, sov gott allihop!




Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: