Otursdag

Alltid lika roligt att vakna upp till snökaos och oskottade trottoarer. Första steget utanför dörren resultérade i två liter snö innanför skorna. Sen var självklart bussen försenad, och jag kom nätt och jämnt fram till körskolan i tid för att gå på riskettan. Riskettan gjorde sedan så att jag fick ont i huvudet och inte hann äta någon middag, så det planerade gymmandet med Linnea fick jag ställa in. Jag hämtade istället 8 kilo salami och gick och bar på till bussen, och det gav träning vill jag lova! Bussen kom, jag hoppade på och efter en stund hade mina salamisar orsakat en hemsk lukt på bussen. Väl hemma satte jag igång en film, in time, men jag var så trött att jag somnade mitt i och missade hela slutet.
 
Nu ska jag och mamma laga pizza till kvällsmat, men jag vet knappt om jag vågar hjälpa till. En husbrand är inte precis det sätt jag vill avsluta den här dagen på.

Sammanfattning om ni inte orkade läsa: Det är inte min dag idag. 



Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: