Don't give up. OK?

Jag vill verkligen blogga, jag älskar att skriva av mig. Jag älskar att skriva överhuvudtaget. Men de senaste dagarna/veckorna så har jag verkligen inte mått bra, och gör egentligen inte fortfarande. Jag har bokstavligen stressat ihjäl mig till den gränsen att jag inte klarar mer. Jag orkar inte mer.
Jag sover, mycket, men är fortfarande helt utmattad hela tiden. 
Jag vill göra så mycket, men har inte motivationen till att göra något alls. Så även den simplaste lilla saken som att skriva ett blogginlägg kan vara jobbigt att genomföra.
Jag har haft konstant huvudvärk nu i tre dagar och känt mig alldeles skakig i hela kroppen. 
 
Men ikväll tränger den där lilla kämpen sig fram ur mig igen. Jag har har tagit mig igenom jobbiga saker innan och jag ska allt klara det den här gången också. Jag ser framåt och tänker positivt nu. Stressen ska inte få äta upp mig. 

Bild: weheartit


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: