What a day

Herregud vilken dag. Det känns som att hela jag har varit helt borta, haha. Jag har haft överskottsenergi, glömt en massa saker och varit allmänt konstig! Till exempel när jag skulle ta ett vattenglas i matsalen. Jag fyllde glaset som vanligt, men när det var fullt så lät jag det tydligen bara stå kvar där i automaten och gick iväg utan att ta med det. Normalt?! 10 minuter senare utbrister jag: Vem har snott mitt vatten?! HAHA, dog nästan av skratt när jag insåg vad jag hade gjort.
 
Efter skolan stack jag till apoteket för att hämta ut mina mediciner, dem tar ju slut så himla fort, och eftersom min högkostnad är slut så landade allt på 2075 kronor! HELT SJUKT vad dyrt det ska vara att vara sjuk! Det sved i min lilla plånbok...



Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: