Kortison

Ligger i sängen supertrött, men jag kan inte sova. Jag inledde en kortisonkur idag så jag vet inte om det är därför. Jag har en tendens att bli hyper och knasig av kortison haha. 

Trots att kortison är i stort sett det värsta jag vet på grund av alla biverkningar jag fått av det tidigare så känns det faktiskt ganska skönt att ha det just nu. Jag har en häftigt pågående inflammation i kroppen och fram tills idag har jag gått obehandlad med en skyhög sänka och såklart mått därefter.. Så nu håller jag alla tummar och tår att kortisonet ska banka skiten ur allt dåligt i min kropp så jag snart får må bra igen. Jag har faktiskt varit dålig sedan påsklovet nu.. Känns liksom som att jag har kämpat tillräckligt länge..

Snälla fungera.

Lite kortisonsvullen på bilden, men jag ser så glad ut ändå. Och det är mitt mål, att kunna få må bra och vara glad igen - hela tiden. 
 
 
 


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: