Train like a beast, look like a beuty

Jag har aldrig riktigt haft ett mål med min träning. Träningen har mest varit som ett "måste" för mig. Men nu vet jag verkligen vad jag vill och vad jag tränar för och jag har insett hur viktigt det är! När man har ett mål med träningen så ger man inte upp lika lätt, utan man tar tag i det och fortsätter pressa sig själv tills man är framme vid mållinjen. 

Mellan mars och augusti tränade jag ingenting alls på grund av sjukdom och min kropp tynade bort. Jag har hunnit lägga på mig ett par kilon sedan dess nu, men jag ska försöka gå upp resten i muskler. Jag har en klar bild i huvudet av hur jag vill att min kropp ska se ut och den bilden är min motivation. Efter att ha varit sjuk halva 2013 så är jag så trött på att se klen, smal och ohälsosam ut att jag aldrig vill hamna där igen. Stark, fit och hälsosam är dom nya orden jag strävar efter! 


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: